אהבה שמתחילה בבום

בתוך בליל סמיך של עשן ודרינקים, בין מניירות של בליינות ממוצעת לחרדה תהומית מלהישאר לבד, שם הוא פוגש אותה.
כשהוא במצב מתקדם של שכרות יותר קל לו לדבר איתה. הוא כבר סיפר לה פרטים אישיים מדרגה שלוש אבל עדיין לא הפנים איך קוראים לה. היא דופקת שוט בטעם תאנים והעגיל בגבה שלה מפתיע אותו בנצנוץ ומושך את תשומת ליבו. הוא מתקרב אליה ומביט בעגיל מקרוב, מפגין כמה הוא לא פוחד מאינטימיות ועל הדרך כמה הוא מטופש בשכרותו.
הוא נוגע עם האצבע בעגיל שלה, עושה פרצוף, שואל אם זה כאב נורא. היא, מונעת מאותה חרדה ונהנית מתשומת הלב, אומרת שזה לא כואב, שעגיל בפטמה זה כואב.
הם שיכורים ומתלהבים והולכים לעשות ביחד עגיל בפטמה.

חם לו בפנים, הוא מרגיש שהוא מסריח את עצמו לדעת, שהבל הפה שלו לא מאפשר לו לישון. הוא מתעורר בתוך בית השחי שלה, וכשהוא מבין את זה הבל הפה שלו נמהל בשמחה.
הוא מתמתח בחצי הגוף שרחוק ממנה, עדיין לא יודע את שמה ועם זאת הוא מאושר שם בשחי שלה, מתובל בקורטוב של זיעה ורומנטיקה. משהו דוקר לו בחזה.
היא מתעוררת בכאב. זה לא סתם כאב, זו תחושה שמפלחת את המוח כמו חץ. המוח עושה סדר בעניינים והממצאים מראים שהכאב בא מאזור החזה. פטמה. שמאל. ברקע היא שומעת יבבה ומגלה אותו מתייסר בקולות הכי פחות גבריים שגבר יכול להפיק.
גם הוא חווה כאב דומה ומאתר את מקורו בפטמה. מתוך ערפול ליל אמש עולה התובנה הראשונה – יש לו עגיל בפטמה. התובנה השנייה – גם לה יש. התובנה השלישית והכואבת ביותר היא שבלילה שני עגילי הפטמות שלהם מצאו דרך להסתבך זה בזה.

היא שוכבת עירומה במיטה לא מוכרת, בבית לא מוכר שאפילו אין לה מושג באיזה רחוב הוא נמצא. מנסה לשחזר איך הגיעה למצב הזה ולא ממש מצליחה.
הוא חוזר לדבר בטון מעט גברי יותר ולוקח יוזמה לשדיים. הוא מנסה להתיר את הסיבוך הזה בין שתי הפטמות, אבל כמעט כל נגיעה קלה שולחת בשניהם חיצים של כאב וכתמים שחורים בעיניים.
היא מתחננת שיפסיק. לשניהם יש מרחב תנועה קטן נורא, כזה שלא מאפשר אפילו לראות אחד לשנייה את הפנים. היא לא זוכרת איך הוא נראה, וכשהיא מרימה את הראש היא מצליחה לראות בעיקר את הזין שלו מונח בעייפות על הירך שלה. הוא מצליח לראות את הלחי שלה, קצה האף ומדי פעם את הפטמה הימנית. היא ורדרדה וחגיגית, כאילו שמחה שאחותה התאומה היא זו שנדפקה והיא עצמה ניצלה.
לא נעים לו לשאול לשמה. היא לא משוכנעת אם קוראים לו יניב או יאיר.

הם מדברים קצת, חושבים מה אפשר לעשות. מנסים פה ושם תמרונים קלילים לשווא. הפטמות שלהם מחוברות היטב ומוגנות בחומת כאב איתנה.
טלפון! היא מציעה להתקשר לאיזו חברה שתבוא לעזור. הטלפונים שלהם בסלון, מרחק עצום של כעשרה מטרים ממקום משכבם.

 

הזמן עובר לאט והם מתבלים את הסיטואציה בהומור. בדיחות על מוות מרעב או נמק ביד שתקועה מתחת לגוף שלו. שכנים שמתלוננים במשטרה על ריח של גופה. הוא מציע קפה, היא אומרת שתכין לו ביצה בקן. הם צוחקים. גם זה כואב, אבל כאב אחר.

הזמן עובר לאט והם מתבלים את הסיטואציה בהומור. בדיחות על מוות מרעב או נמק ביד שתקועה מתחת לגוף שלו. שכנים שמתלוננים במשטרה על ריח של גופה. הוא מציע קפה, היא אומרת שתכין לו ביצה בקן. הם צוחקים. גם זה כואב, אבל כאב אחר.
עוד זמן עובר. אין להם מושג מה השעה והם רק מנחשים שלפי האור בחלון והרעש מבחוץ אלו צהרי יום שישי.

מתישהו, בין דקירה לנימול, הם יודעים שככה, בלי לראות פנים, בלי לדעת שמות, חשופים וחסרי אונים, פתאום טוב להם. יותר טוב משהיה להם הרבה זמן. אם עכשיו יפרצו לבית מכבי אש וינתקו את הפטמות שלהם, הטוב הזה עלול להיעלם. מחר שבת, יש להם זמן.
היא מעזה ומדברת על זה, הוא מסכים. היא מאוהבת ברעיון. הוא מאוהב בפטמה החופשית שלה.
אבל הזמן לא עוצר, גם לא עבור פצועי פטמות מאוהבים. לקראת לילה היא כבר מסוחררת מצמא ומרעב והוא סובל מכאבים איומים בגב. מבלי יכולת לראות הם מרגישים שהפטמות שלהם במצב דלקתי.
מגיע לילה. כואב לשניהם בהרבה מקומות בגוף. בעונה הזו של השנה מחשיך מוקדם והם מוטלים בכאבם באפלה, נרדמים מדי פעם ושוב מתעוררים.
זה הכי ביחד שהיה לו זה תקופה.
הוא ממלמל משהו אבל היא ישנה.

לקראת בוקר הם מחליטים לעשות את זה. הוא מלטף את הפנים שלה והיא מועכת לו את הזין עם הירך בעדינות. נושמים עמוק. נושמים עוד יותר עמוק. זהו. הם סופרים עד שלוש ונתלשים זה מזו במהירות. זה כואב הרבה יותר ממה שחשבו. היא מאבדת הכרה. הוא מדמם נורא כל הדרך לסלון.

באיכילוב, הוא רואה מישהי מקסימה ולא יודע אם זאת היא. היא מצביעה אליו בשאלה והוא מחייך.

“יאיר?” היא שואלת.
“ירון,” הוא עונה.

זהו, זה השלב שבו אני אומר לך שאם אהבת,
אז יש עוד ספר שלם של כאלה ואפשר לרכוש אותו ממש כאן